Hemma från träningen! =)

Hej igen!       Ja nu var man då hemma från träningen hihi =)  Jag och Julia gjorde den ännu en gång till dagens höjdpunkt haha! Vi har så sjukt bra humor! Hihi! Fast ibland skrattar vi kanske vi skrattar och pratar något för mycke hah! Och nu sitter jag och pluggar till spanska-provet imån haha jag tror faktiskt att jag kan det och jag är stolt. Haha! Och imån blir det ännu en eftermiddag med massa plugg till prov och massa läxor på det! Men går man i åttan så gör man haha! Och egentligen så ska jag läsa bibeln varje dag med haha men jag har inte gjort det en enda gång ;) Han kommer väll inte förhöra?
Och jag hatar onsdagar haha dom är sjukligt jobbiga menmen!
Ni måste jag ducha ocg ringa lite människor!




kyssen! // olivia!♥

 




btw. Ja och det kom en gammal bild hah! Jag är även jäkligt förbannad på att jag inte kan lägga in mina finfina bilder från mobilen till datan! Och dom på telia kan inte hjälpa till. Är inte dom till för att hjälpa? Nej tydligen inte!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0