Hemma nu och nu väntar helgen haha! ;)

Shuu!

Ja nu var man hemma från allt haha dt känns bäst! Jag älskar fredagar och jag älskar helger ännu mer mohaha! =)   Skoldagen har varit helt okej måste jag säga, men idrotten var bäst haha, förutom att jag inte kunde stå på huvudet och jag blev sur. Hah! Men jag ska jädra lära mig det aha!
Och ikväll åker vi oh hämta pappsen på flygplatsen så man blir hemma ganska sent ikväll haha men skönt att pappa kommer hem i alla fall. Det finns typ ingen att bråka med när han är bortrest i kina :) För oscar bara slåss och det är inte roligt haha :) Aja skönt att det inte är några läxor tills på måndag i alla fall eller är det det? Jag har ndå inga böcker med mig så shit the same. Skönt att lämna alla böcker i skåpet hihi! =)
Men nu ska jag ut med hunden och sen till mammas jobb och fixa en grej :)


puss olivia!♥



Hihi bara för att jag är så sjukt tekniskt så kom inte bilden där jag ville men ni får stå ut =)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0