Hemma nue!

Cha!  Kom nyss hem det var tänkt att det skulle bli hockey men nej för mycket läxor och imån hinner jag inte för då har jag massa saker heeeeela f***** eftermiddagen!   Ja först då skola och sen konfan och sen kyrkan efter det med massa människor haha! Tur att man inte behöver gå dit själv för då hade jag seriöst döt hehe men man konfar sig för presenterna hehe ;) Man är ju smart!
Och imån har jag tyskaprov och jag och simon ska äga ut alla och få MVG såklart bara för att vi är klassens smartaste NOOOT! Hihi men vi ska överraska lixom =)
Aja men nu måste jag träna klat till provet och sen blir det TVn hehe :)

Vi hörs imån runt åttatiden :)



pussen! / olivia!♥

 


Jag å Kusin!    <3

btw. Mina kläder som vi beställde för typ två veckor sen har kommit idag :) Supernöjd:)

plus att jag har fått klänningen av jennie! Tack!<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0