JAG HATAR KEMI!!

Tja!!


Jag hatar verkligen kemi. Vi har prov i det på måndag och jag bestämde mig för att vara duktig idag och kolla igenom den men jag gav upp efter typ 12 minuter! Asso hur ska jag klara det hade jag tänkt? En sak är i alla fall säker och det är att kemi när sjukt tråkigt och att jag hatar det!!!!!!!!!!

Menmen, annars så har jag nyss kommit hem och jag väntar på tildus! <3 Hon kommer nog när som helst nu skulle jag tro! Och ikväll blire fest!!

Och jag hade fel! Jag kan inte f över bilderna från mobilen till datan SORRY! Hoppas att tildus gumman kan!<3
 
Jag ska även hinna springa en runda innan ikväll hihi!



Ha en bra eftermiddag! =)




puss olivia!♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0