Kan inte klaga på denna dag!

ChaCha!   Har varit hemma drygt en timma nu =) Jag älskar att sluta tidigt haha :)    Ska snarta äta lite och sen sticka till träningen hihi :P Men jag kanske hinner med lite läxor också! Har ju spanska prov imån haha bläää! Men det är typ inte så mycket att öva på. Och sen på torsdag är det ju tyskaprov så ja det blir plugg heela kvällen efter trääningen... Tråkigt men sant.

Men jag måste faktiskt säga det att denna skoldagen kan man absolut inte klaga på! Slappt typ varje lektion haha man behävde bara ändvända hjärnan på Son annars var det slapp som fasen och det gillar vi! (Y)
Och på träslöjden så skulle jag och simon göra en spegel haha och ni kan ju själva gissa hur det gick för oss haha! :D


Men nu måste jag äta och sen sticka!!



pusspuss olivia!♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0