Lyckad gårkväll! :)

Hej alla glada!!      Gårdagskvällen var  superlyckad :) Roligt var det också haha :) Trodde faktiskt seriöst inte att det skulle bli så kul haha =) Vi var hemma runt ett så jag var ganska trött imorse hihi ;)
Och jag fick typ massa thailändska saker av pla! Tack du är bäst!<3
Dagen idag så har man mest slappat och jag har även varit duktig och gjort matteläxan. :) Det är skönt att ha den gjord för då blir det i alla fall en läxa mindre sen i veckan och det är bättre än ingenting =)
Men nu ska jag äta och sen ducha. och sen blir det nog tvn :)
Vi hörs imån efter skolan :)


puss olivia!♥

 

 


haha jag i plas bröllopsklänning :)

Jag har mycket mer bilder på mobilen så dom kommer någon dag hihi :)<3


btw. Björn är så jävla klockren haha =)




Kommentarer
Postat av: Lilllyyy

söt ;D

2009-09-06 @ 19:23:05
Postat av: kajsa

va cool den var!!! :D:D<3333

2009-09-08 @ 13:13:27
URL: http://kaajjjsaa.blogg.se/
Postat av: kajsa

va cool den var!!! :D:D<3333

2009-09-08 @ 13:14:01
URL: http://kaajjjsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0