Måndag... igen...

Hej!   Ja då var det måndag igen och jag hatar måndagar! Typ astrött och dagen är jobbig haha! Blä!
Men nu är denna dagen i alla fall nästan över och pyttan min har varit här ett tag men och har åkt igen. Vi ska va imån med så då blir det lite mer tid hoppas jag :)<3
Och nu sitter jag och håller på med läxor och jag fattar ingenting på fysiken så jag får ringa kajsa haha och så får man hoppas på att hon förstår hihi =)
Men nu ska jag plugga in lite glosor, jag har typ 150 stycken denna veckan i olika ämnen :/ uch..
Och på torsdag är det konfa haha undrar hur jag ska hinna med läxorna, men det ordnar nog sig :P



puss olivia!♥

 

 


Älskar dig! (L)


Jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0