Sjuk..

Hej!  sry för jag inte har skrivit men igår så fick jag sjukt ont i huvudet och gick hem från skolan, sen så typ spydde jag och så, så aa :D

Men nu ska jag skirva :D  Idag så har jag vatt hos tandläkaren (Y) det gick la bra, MÅSTE ANVÄNDA TANDSTÄLLNINGEN ;D  haha.  Sen så blev det skolan direkt efter det ( tandläkartiden va vid kvart i 8)  Mycket läxor!  VÄLDIGT MYCKET! Men jag är bäst så jag har gjort alla på arbetspassen i skolan:)
Sen så blev det Tilda<3 Och vi typ segade....

Och sen drog vi till träningen. Jätte roligt var det! Har verkligen saknat innebandyn (L)

Men nu ska jag ta fram kläder tills imån och sen sova :D


jag gillar inte ! :@


min nya mössa ;D


puss tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0