Tjaooooo!

Ja nu har jag precis duchat och ätit =)  Skoldagen har ju inte varit normal hehe! Heela förmiddagen har vi varit i skogen och typ varit uppdelade i massa olika lag och gjort massa saker haha :) Detblev faktiskt roligare än vad jag trodde hehe =)  Och sen på eftermiddagen så var man tillbaka i skolan och kollade på en tråkig film hihi!
När vi slutade så cyklade vi hem till kajsa bloxtsnabbt och gjorde typ ingenting och sen var det bara att sticka till konfan... Konfan var tråkig i början men sen så typ hade vi asakul hehe! Skrattade som fasen ;) Och på söndag mååååååååste jag gå till kyrkan haha men man får göra det med några kompisar så ska det nog bli bra?!!!!!=)
Aja men nu ska jag kolla lite mer på idol och några bloggar!              :)
Och imån får jag INTE glömma att vi har idrott :)




puss olivia!♥

 

 








btw.  dt är mörkt ute hihi!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0