Trött!!

Hej bloggen!   Jag har nyss ätit lite mat hihi det blev donken och det var ju gott! :P   Aja, gårdagen var sjukt rolig haha! Vi hade det bara bäst och vi skrattade typ hela tiden så folk bara kollade på oss haha! Bilder kommer!
Vi var hemma ganska sent inatt också så jag var supertrött imorse och sov ganska länge hihi.
Och imån är det skola igen och jag mååste plugga lite idag.. Ska även träna med amelia imån efter skolan så det blir att plugga matte och kemi idag :S Dom typ värsta ämena om man inte räknar med fysik och biologi hehe.
Men nu ska jag lägga upp lite bilder och sen så kanske det blir något annat. Jag bara skjuter hram läxorna hela tiden haha!  Men det får man göra, säger vi! ;)



Jag älskar mina fina kusiner<3

Valle och jag hade kul med min kamera haha! :)<3


Och med snapsglasen. :)

 

 

Okej. där kom några bilder också hihi! Kommer mer ikväll eller typ imån efter skolan =)

Ha en bra eftermiddag! :)



puss olivia!♥

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Finfina festbilder! :)

Läser er blogg dagligen! Läs gärna min :)

Ha det bra!

Kram!<3

2009-09-14 @ 19:41:40
URL: http://emeliesvensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0